miercuri, 8 septembrie 2010

Blog Awards

Zilele trecute a inceput sa "curga" cu premii printre blogurile de handmade si chiar ma gandeam daca pe la mine ajunge cineva, avand in vedere ca sunt novice. :)) Iata ca acum 2 zile, Cameleonic mi-a oferit primele premii din "cariera" mea de blogger. Multumesc tare mult! :)




Regulile sunt:
  • Posteaza blog award-ul pe blog-ul tau, cu linkul catre cel care te-a premiat
  • Dezvaluie-ne 10 lucruri care iti plac
  • La randul tau, ofera acest premiu altor 10 bloguri care iti plac.



10 lucruri care imi plac:
  • Brasovul
  • Iarna
  • Sa/cand am dreptate :))
  • Cafeaua la ibric, neagra si cu caimac (spuma)
  • Quilling-ul
  • Sa dorm
  • Bicicleta mea :P
  • Berea
  • Sa ma uit la filme pana tarziu, cu ceva de rontait langa mine :-“
  • Ciocolata cu rom

Premiile le trimit mai departe catre:

     


    Copyright © 2010 - 2013 - Dana Gaitan - Toate drepturile rezervate