duminică, 22 august 2010

Tablou "Nufar si libelula"

Am fost intrebata de multe ori: "Dar tu numai tablouri cu fluturasi faci?" Nu, nu fac doar fluturasi, mai creez si alte modele. Am o multime de idei, doar ca nu am timp suficient sa le pun in practica.
Pentru ultima mea creatie, pentru realizarea petalelor nufarului, a frunzelor si a aripilor libelulei, am folosit o tehnica noua pentru mine, si anume husking-ul (o tehinca avansata folosita in quilling). Aceasta presupune infasurarea fasiilor de hartie in jurul unor bolduri aranjate (sau mai bine spus infipte) pe un suport de pluta pentru a forma modelul dorit.
Poti comanda aici

Marimea tabloului: 21x30 cm. Latimea ramei: 3 cm.

Sursa de inspiratie pentru libelula mi-a fost una din creatiile Innei Dorman, una din cele mai bune artiste in arta quilling-ului.



Cu aceasta lucrare particip la a 5-a provocare de pe blogul Scrapper in Romania.

 


Copyright © 2010 - 2013 - Dana Gaitan - Toate drepturile rezervate