vineri, 23 iulie 2010

Salut!


Si bine ati venit pe primul meu blog! :)
Numele meu este Dana, iar mai noul meu hobby este Quilling-ul.

De ce Quilling? Ei bine, acum cateva luni, plimbandu-ma printre bloguri, am dat intamplator peste creatiile Danei (Pitica), care mi s-au parut absolut superbe!
Mi-am zis ca as putea si eu sa fac asa ceva, asa ca am inceput sa caut tutoriale si sa studiez mai indeaproape aceasta arta, iar mai zilele trecute am trecut la actiune!

Quilling-ul este o forma de arta (fascinanta pentru mine), care este veche de secole. Implica utilizarea de benzi de hartie care, rulate, ondulate, franjurate sau spiralate, sunt lipite unele de altele pentru a forma diverse modele decorative.

Mai jos puteti vedea primele mele creatii:

From Quilled stuff

From Quilled stuff

From Quilled stuff


Vor mai urma si altele, asa ca va astept sa reveniti!
 


Copyright © 2010 - 2013 - Dana Gaitan - Toate drepturile rezervate